שירותי מוקד

    שירותי מוקד לחברות פרטיות וגופים מוסדיים

    שירותי המוקד המקיפים והמתקדמים של קבוצת מ.ג.ע.ר, מותאמים בצורה מדויקת לצרכי גופים פרטיים ומוסדיים ולדרישות החוק, ומסתמכים על הידע העשיר שצברה ופתחה קבוצת מ.ג.ע.ר בתחום שירותי המוקד.

     
    מוקד החברה הינו יחיד מסוגו בארץ. המוקד מספק שני שירותים עיקריים - שירות לקוחות ושירותי גביה טרום משפטית – המתבססים על טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לכל אחד מהנציגים להעניק שירות איכותי וממוקד לקוחות הקצה:

    • מערכות CTI , CosmoCom ו- Aspire, מאפשרות ניהול יעיל של השיחות הנכנסות במטרה לספק שירות לקוחות איכותי ומהיר תוך עמידה בדרישות החוק.
       
    • PowerLink, מערכת ה- CRM המתקדמת בישראל. מתממשקת למערכות הנתונים של החברה, מנגישה נתונים בצורה מהירה ומסודרת ומאפשרת לנציגים במוקד לספק שירות לקוחות מהיר ומקיף.

     
     שירות לקוחות

    • הנציגים במוקד נבחרים בקפידה, עוברים הכשרות מקצועיות שוטפות ונמצאים תחת בקרת ביצועים מתמדת.
       
    • טכנולוגיות Call Center מתקדמות מנווטות באופן אוטומטי את הלקוח לנציג שמטפל בתחום בקשתו.
       
    • מגוון פעולות מוקד לפי דרישות החברה -  קבלת הודעות, טיפול בפניה באופן מלא עד לסיומה והפקת מסמכים שונים.
       
    • המוקד מספק מענה במגוון שפות, על פי דרישות הלקוח.

     
    שירותי גביה טרום משפטית
     

    קבוצת מ.ג.ע.ר מעמידה לרשות לקוחותיה הפרטיים והמוסדיים שירותי גביה טרום משפטית הנשענים על הידע המקצועי הרב שצברה ופתחה בתחום הגביה. תהליכי הגביה הטרום משפטית מותאמים לדרישות החוק ומתבצעים באמצעות מוקד טלפוני ייעודי, המאויש בצוות מיומן שעבר הכשרה ממוקדת בתחום ומציג יעדי גביה גבוהים במיוחד.
     

    למידע נוסף על גביה טרום משפטית לגופים פרטיים ומוסדיים >>

    עבור לתוכן העמוד