ווטר לי

    וואטר לי

    "וואטר לי" הינה האפליקציה היחידה בישראל שמותאמת בדיוק לצרכי תאגידי המים ולקוחותיהם. האפליקציה, שפותחה על ידי קבוצת מ.ג.ע.ר, הינה פלטפורמה דיגיטלית חכמה המכילה מגוון רחב של שירותי און ליין ומודולים ייחודיים היוצרים חווית משתמש חיובית מצד הלקוח, ומאפשרים ניהול חכם של מידע ותשלומים מצד הרשות.

     
    תגידי המים, הכפופים לכללי אמות המידה של רשות המים, מחויבים בעמידה מחמירה בדרישות החוק. "וואטר לי" מאפשרת לתאגידים לעמוד בדרישות השונות בצורה מדויקת, זאת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המסתמכת על היכרות רבת שנים עם התחום ומותאמת במדויק לדרישות התושבים וצרכי התאגידים.


        

    וואטר לי – כל צרכי התאגיד, פלטפורמה אחת

     
    "וואטר לי" מספקת מענה למכלול התהליכים אותם מפעיל תאגיד המים- מקריאת מדי מים, דרך שליחה דיגיטאלית של שוברים ועד שירות לקוחות מתקדם וניהול תורים מרחוק. אחד המאפיינים הייחודים של המערכת טמון במבנה המודולרי המאפשר, לכל תאגיד, לבחור האם הוא מעוניין בפתרון הכולל או בהתאמה אישית של מודולים ספציפיים והוספתם לאפליקציה הבסיסית הכוללת רישום לקוחות, הודעות Push, מבזקונים, עדכון על אירועים, קישורים לרשתות חברתיות וחיוג ומשלוח מייל ליחידות השונות.  בנוסף, המערכת יודעת להתממשק למגוון מערכות בתחומים שונים, ביניהן –

    • מערכות תשלומים אונליין – Priority, אוטומציה, מטרופולינט, EPR.
       
    • מערכת CRM – Priority, Microsoft Dynamix, עוצמה 10, CRMC,  Powerlink CRM
       
    • רישם וניהול לקוחות - Priority, אוטומציה, מטרופולינט, EPR.

     

    וואטר לי – יתרונות לתאגיד, יתרונות לתושב

    • תפיסת התאגיד– מבחינת התושב, "וואטר לי" נתפסת כלא פחות ממהפכה שמקלה על חייו ומאפשרת לו לבצע מגוון פעולות מכל מקום ובכל זמן. כתוצאה, תאגיד המים נתפס כארגון מתקדם וחדשני ששם את נוחות התושב במרכז.
       
    • חסכון בזמן – "וואטר לי" מספקת לתאגיד מגוון כלים המאפשרים ניהול תקשורת מהירה ואיכותית עם התושב: הודעות Push הנשלחות לחינם לאלפי תושבים, הודעות sms, הודעות בזמן חירום ובהפסקות מים יזומות, דיווח קריאת מונה ללקוחות בעלי מונה סגור, התרעות על נזילות ושירות צ'ט אונליין.
       
    • ניהול זמן חכם – "וואטר לי" מעמידה לרשות התאגיד מגוון כלים לניהול זמן על מנת לייעל את תהליך העבודה הפנים ארגוני: מודול קביעת תור החוסך פנייה למוקד, מודול סטטוס-נט המעדכן את הלקוח בטיפול בפנייתו ומבטל את הצורך בפניה למוקד, תשלומים מהירים, שירות צ'אט החוסך המתנה טלפונית, שליחת חשבוניות במייל החוסכת זמן במעקב אחר המסמך ומגוון שירותי אפליקציה המהווים תחליף לשירות פרונטאלי של נציגי השירות.
       
    • חסכון בהוצאות – לאורך כל חייה של המערכת בתאגיד, מרגע התקנתה, ישנן עלויות רבות אותן סופגת קבוצת מ.ג.ער כגון  עלויות PCI ופיתוח ממשקים. כמו כן, קיימים כלים ייחודים באפליקציה המאפשרים חיסכון נוסף בעלויות: שליחת חשבוניות במייל ותשלומים אונליין החוסכים עלויות דואר, פעולות המבוצעות מהנייד על ידי התושבים וחוסכות שיחות היוצאות מהמוקד והשירות הדיגיטאלי בכללותו החוסך בעלויות הדפוס.
       
    • יעילות ונגישות – דיווח הכולל נקודות GPS, מודול סטטוס-נט, תשלומי אונליין, מערכת לניהול תורים –  אלו הם רק חלק מהמודולים המאפשרים עבודה יעילה יותר מול התושב. כמו כן, עדכונים ותמיכה לבעלי מוגבלויות דרך האפליקציה מנגישים את השירותים השונים, חוסכים פניה והגעה למוקד ומשפרים את השירות לו הם זוכים.
       
    • תאגיד ירוק – שירותי האונליין של וואטר לי מאפשרים לתאגיד להתקדם לסטנדרט הנדרש בחוק, ולהפוך לתאגיד ירוק החוסך בשימוש בנייר.
    למידע נוסף, בקרו באתר: וואטר-לי - אתר האינטרנט
    עבור לתוכן העמוד