ווטר לי

    אפליקציה עירונית

    האפליקציה העירונית מבית קבוצת מ.ג.ע.ר הינה אפליקציה סלולרית חכמה המותאמת בדיוק לצרכי המועצה או העירייה. האפליקציה, שפותחה על ידי קבוצת מ.ג.ע.ר, מעוצבת בהתאם לצרכי ורצונות הרשות תוך הקפדה על חווית משתמש קלה ונוחה. מטרתה של האפליקציה היא הנגשת המידע והשירותים השונים אשר חוסכים לתושב זמן יקר ומקלים על האינטראקציה עם הרשות.

     
    קבוצת מ.ג.ע.ר פועלת כבר שנים רבות בתחום השירותים המוניציפליים בישראל. מתוך ניסיון רב שנים יודעת החברה כיצד לייצר את הגישור הטוב ביותר בין הרשות לבין התושב ולייצר שיח דיגיטלי שהוא יעיל ונגיש יותר לשני הצדדים.


        

    אפליקציה עירונית – כל צרכי הרשות, פלטפורמה אחת

     
    האפליקציה העירונית של מ.ג.ע.ר מספקת מענה למכלול השירותים אותם נותנת הרשות - מדיווח על מפגעים, דרך שליחה דיגיטאלית של שוברים ועד שירות לקוחות מתקדם וניהול תורים מרחוק. אחד המאפיינים הייחודים של המערכת טמון במבנה המודולרי המאפשר, לכל רשות, לבחור האם הוא מעוניין בפתרון הכולל או בהתאמה אישית של מודולים ספציפיים והוספתם לאפליקציה הבסיסית הכוללת רישום לקוחות, הודעות Push, מבזקונים, עדכון על אירועים, קישורים לרשתות חברתיות וחיוג ומשלוח מייל ליחידות השונות.  בנוסף, המערכת יודעת להתממשק למגוון מערכות בתחומים שונים, ביניהן –

    • מערכות תשלומים אונליין – Priority, אוטומציה, מטרופולינט, EPR.
       
    • מערכת CRM – Priority, Microsoft Dynamix, עוצמה 10, CRMC,  Powerlink CRM
       
    • רישם וניהול לקוחות - Priority, אוטומציה, מטרופולינט, EPR.

     

    אפליקציה עירונית – יתרונות לרשות, יתרונות לתושב

    • תפיסת הרשות– מבחינת התושב, קיומה של אפליקציה עירונית נתפסת כלא פחות ממהפכה שמקלה על חייו ומאפשרת לו לבצע מגוון פעולות מכל מקום ובכל זמן. כתוצאה, הרשות נתפסת כארגון מתקדם וחדשני ששם את נוחות התושב במרכז.
       
    • חסכון בזמן – האפליקציה מספקת מגוון כלים המאפשרים ניהול תקשורת מהירה ואיכותית עם התושב: הודעות Push הנשלחות חינם לאלפי תושבים, הודעות sms, הודעות בזמן חירום, הודעות על אירועים ועוד.
       
    • ניהול זמן חכם – אפליקציה עירונית מעמידה לרשות מגוון כלים לניהול זמן על מנת לייעל את תהליך העבודה הפנים ארגוני: מודול קביעת תור החוסך פנייה למוקד, הגשת טפסים אונליין, תשלומים מהירים, שירות צ'אט החוסך המתנה טלפונית, שליחת חשבוניות במייל החוסכת זמן במעקב אחר המסמך ומגוון שירותי אפליקציה המהווים תחליף לשירות פרונטאלי של נציגי השירות.
       
    • חסכון בהוצאות – האפליקצייה מספקת כלים ייחודים המאפשרים חיסכון בעלויות: שליחת חשבוניות במייל ותשלומים אונליין החוסכים עלויות דואר, פעולות המבוצעות מהנייד על ידי התושבים וחוסכות שיחות היוצאות מהמוקד והשירות הדיגיטאלי בכללותו החוסך בעלויות הדפוס.
       
    • יעילות ונגישות – דיווח הכולל נקודות GPS, חדשות ועדכונים, תשלומי אונליין, מערכת לניהול תורים –  אלו הם רק חלק מהמודולים המאפשרים עבודה יעילה יותר מול התושב. כמו כן, עדכונים ותמיכה לבעלי מוגבלויות דרך האפליקציה מנגישים את השירותים השונים, חוסכים פניה והגעה למוקד ומשפרים את השירות לו הם זוכים.
       
    • חוק פנייה לגופים ציבוריים באמצעי קשר דיגיטליים – שירותי האונליין של האפליקציה מאפשרים לרשות להתקדם לסטנדרט הנדרש בחוק, ולהפוך לתאגיד דיגיטלי.
    למידע נוסף פנו אלינו 
    במייל: nadav@mgar.co.il

    או בטלפון: 0506007403


    עבור לתוכן העמוד