MAST

    MAST

    במשך השנים השתנו דרישות וציפיות התושבים מהרשות העירונית. כיום התושב מצפה לשירות לקוחות איכותי הכולל מספר נקודות מגע עם העירייה, שירותי אונליין ושקיפות מלאה.

     
    MAST, מערכת הדגל של קבוצת מ.ג.ע.ר, הינה הפלטפורמה המתקדמת ביותר לרשויות ותאגידי מים בישראל! האתר והאפליקציה של MAST מציעים ערוצי התקשרות חדשניים ודינמיים בין התושב לבין הרשות ומעניקים חווית שירות משופרת, נגישה וחסכונית בזמן. כל זאת בקלות, בזמן שנוח לכם וללא צורך בהגעה למוקדי קבלת הקהל.. מבחינת הרשות, האפליקציה הייחודית לא רק שממצבת אותה כרשות ירוקה וכנותנת שירות איכותית ששמה את התושב במרכז, אלא גם חוסכת לה הרבה זמן וכסף.
     

    מעבר לעיצוב הממשק והתאמת המערכת לצרכי הרשות, קבוצת מ.ג.ע.ר יודעת לתכנן, לעצב ולהפיק, תהליך שיווקי מובנה וממותג המעלה את המערכת לתודעת התושבים בעיר, והופך אותה לנקודת מגע שימושית ונוחה הן לתושב והן לרשות.


    רשות/תאגיד- עוד לא הצטרפת למהפכה הדיגיטלית של MAST!? פנו אלינו עוד היום: service@mast.co.il
     


     

    מודולים וממשקים – חדשנות, נגישות וחסכון בזמן וכסף

     
    בעולם הדיגיטלי של היום ובייחוד לאחר אישור "חוק פנייה לגופים ציבוריים באמצעי קשר דיגיטליים" מעבר לפלטפורמת MAST היא לא רק צורך, אלא הכרח. האתר והאפליקציה מאפרים לתושב יצירת קשר עם הרשות או התאגיד באופן דיגיטלי ונוח וכן מאפשרת ביצוע מגוון רחב של פעולות אונליין - תשלומים, הגשת טפסים, דיווח מפגעים ועוד. מבחינת הרשות או התאגיד נקודת המגע החכמה עם התושב חוסכת זמן, מאפשרת התמודדות עם דרישות רגולטוריות (לדוגמא צ'אט במקום מענה של המוקד) והופכת את הרשות או התאגיד לירוקים וחסכוניים יותר. MAST מעמידה לרשות המשתמשים בה מגוון מודולים וממשקים בעלי יכולות מתקדמות וייחודיות, בין אם מדובר בעובדי הרשות שמנהלים את ה- Back Office ובין אם מדובר בתושב הזקוק לשירותים שונים.

    • מודול דיווח מפגעים - מאפשר לתושב לדווח בזמן אמת על מפגעים ברחבי העיר, לקבל עדכון בזמן אמת לגבי סטאטוס הטיפול במפגע, ולצפות בהיסטוריה של המפגעים.
       
    • מודול תשלומים – מנגנון תשלומים ייחודי שפותח על ידי מ.ג.ע.ר מספק מגוון ערוצי תשלום, ביניהם סלולר ואינטרנט. המודול מכיל ממשקים מובנים לכלל מערכות הגבייה של הרשויות והתאגידים בכל הקשור לקבלת פרטי השוברים לתשלום והעברת מידע חזרה על ביצוע תשלום למערכות הגביה. כמו כן, למודול ממשק למנגנון הסליקה של פלאקאדר, אשר עומדת בתנאים המחמירים של תקן  PCI של חברות האשראי.
       
    • מודול (B2M (Bill2Mail – משלוח שוברי תשלום לכתובת האימייל של התושב. המודול מאפשר איסוף נתונים כולל של הנרשמים לשירות ושליחת חשבונות תקופתיים באמצעות הדואר האלקטרוני. פשוט יותר, מהיר יותר וחסכוני יותר.

    • מערכת טפסים חכמים - מאפשרת לתושב הגשת פניה בכל נושא לרשות או לתאגיד, דרך האתר או האפליקציה, באמצעות מילוי טופס דיגיטלי מקוון. כמו כן, בהתחברות לאיזור האישי ניתן לקבל סטאטוס לגבי הטיפול בפנייה וצפייה בהיסטוריית פניות. בצד הרשות או התאגיד המערכת מאפשרת גישה בשתי תצורות – האחת ניהול הפניות במערכת ייעודית שפותחה לנושא - "מאסט מנג'ר". השנייה, ניהול הפניות במערכת ה – CRM / ERP של הרשות או התאגיד, וזאת באמצעות התממשקות בין המערכות.

    • מודול צפייה בנתוני מים - מאפשר לתושב צפייה בנתוני המים המעודכנים שלו, מעקב אחר חריגות והתרעה על נזילה או תקלה באמצעות טופס דיגיטלי.

    • מודול הודעות לתושב - מאפשר משלוח הודעות לפי פילוח אוכלוסיה ולפי תחומי העניין הנבחרים על ידי התושב.

    • מודול חדשות ועדכונים - מאפשר להציג חדשות ועדכוני עירייה בצורה פשוטה ויעילה באמצעות טכנולוגיה RSS.

    • מודול חיוג ישיר ומשלוח דואר אקלטרוני לבעלי תפקידים - מאפשר יצירת קשר באופן מהיר ואינטואיטיבי עם אנשי הקשר שהרשות הגדירה, באמצעות הטלפון או משלוח אימייל.

    • אבטחת מידע - כל פרטי המשתמשים במערכת נשמרים בצורה המאובטחת ביותר ועוברים אימות מול בסיס הנתונים של הרשות באמצעות פרטים אישיים. 

    חווית משתמש – שירות לקוחות איכותי אונליין

     
    כשאנו מדברים על שירות לקוחות איכותי, אנו מתכוונים למענה מדויק בכל נקודות המגע עם התושב – בין אם מדובר במוקד פרונטאלי, מוקד טלפוני, אתר אינטרנט או אפליקציה. במערכת MAST הושם דגש על חווית המשתמש, תוך יצירת ממשק פשוט וקל להבנה, שיאפשר לתושב גישה מהירה לשירותים השונים ויספק שירות לקוחות איכותי ומדויק.

     
    שליטה מלאה בשירותים הדיגיטליים
     

    מערכת MAST מאפשרת לרשות או לתאגיד שליטה מלאה על השירותים והתכנים המוצעים לתושב. הצוות אשר מלווה את הטמעת המערכת יושב עם נציג מטעם המחלקה וביחד יוצרים אפיון הקובע אילו שירותים התושב יוכל לבצע, מה יופיע ב MAST ובאילו נושאים יעסקו הנציגים במחלקה אשר יעבדו על המערכת. כמו כן, אנו יודעים ומבינים כמה קשה לעבור לצורת עבודה חדשה ולכן אנו מעמידים לרשותכם שירות הטמעה וליווי ע"י צוות מיומן אשר יהפוך את הנציגים שלכם לנציגים דיגיטליים במלוא מובן המילה.


    רשות/תאגיד- עוד לא הצטרפת למהפכה הדיגיטלית של MAST!? פנו אלינו עוד היום: service@mast.co.il

    עבור לתוכן העמוד