העיר שלי

    Magic City

    במשך השנים השתנו דרישות וציפיות התושבים מהרשות העירונית. כיום התושב מצפה לשירות לקוחות איכותי הכולל מספר נקודות מגע עם העירייה, שירותי אונליין ושקיפות מלאה.

     
    "Magic City", מערכת הדגל של קבוצת מ.ג.ע.ר, הינה אפליקציה סלולרית חכמה המותאמת באופן ספציפי לכל רשות ורשות. האפליקציה יוצרת מהפכה בתחום השירות לתושב ומאפשרת לו ליהנות מנגישות גבוהה לסל השירותים העירוני מכל מקום ובכל זמן. מבחינת הרשות, האפליקציה הייחודית לא רק שממצבת אותה כרשות ירוקה וכנותנת שירות איכותית ששמה את התושב במרכז, אלא גם חוסכת לה הרבה זמן וכסף.
     

    מעבר לעיצוב הממשק והתאמת המערכת לצרכי הרשות, קבוצת מ.ג.ע.ר יודעת לתכנן, לעצב ולהפיק, תהליך שיווקי מובנה וממותג המעלה את המערכת לתודעת התושבים בעיר, והופך אותה לנקודת מגע שימושית ונוחה הן לתושב והן לרשות.
     


     

    מודולים וממשקים – חדשנות, נגישות וחסכון בזמן וכסף

     
    מבחינת התושבים מערכת "Magic City" היא לא פחות ממהפכה. היכולת ליהנות, בנגיעה קלה, ממגוון שירותי הרשות ולבצע פעולות שונות הכרחיות כגון תשלומים ועדכונים חוסכת לו זמן ומקלה על חייו. מבחינת הרשות נקודת המגע החכמה עם התושב חוסכת לה זמן, מאפשרת לה להתמודד עם דרישות רגולטוריות (לדוגמא צ'אט במקום מענה של המוקד) והופכת אותה לרשות ירוקה יותר וחסכונית יותר."Magic City" מעמידה לרשות המשתמשים בה מגוון מודולים וממשקים בעלי יכולות מתקדמות וייחודיות, בין אם מדובר בעובדי הרשות שמנהלים את ה- Back Office ובין אם מדובר בתושב הזקוק לשירותים שונים.

    • מודול דיווח מפגעים - מאפשר לתושב לדווח בזמן אמת על מפגעים ברחבי העיר, לקבל עדכון בזמן אמת לגבי סטאטוס הטיפול במפגע, ולצפות בהיסטוריה של המפגעים.
       
    • מודול תשלומים – מנגנון תשלומים ייחודי שפותח על ידי מ.ג.ע.ר מספק מגוון ערוצי תשלום, ביניהם סלולר ואינטרנט. המודול מכיל ממשקים מובנים לכלל מערכות הגבייה של העיריות בכל הקשור לקבלת פרטי השוברים לתשלום והעברת מידע חזרה על ביצוע תשלום למערכות הגביה. כמו כן, למודול ממשק למנגנון הסליקה של פלאקאדר, אשר עומדת בתנאים המחמירים של תקן  PCI של חברות האשראי.
       
    • מודול (B2M (Bill2Mail – משלוח שוברי תשלום לכתובת האימייל של התושב. המודול מאפשר איסוף נתונים כולל של הנישומים ברשות, כך שהרשות יכולה לספק  לתושב שירות טוב ויעיל כגון שליחת חשבונות תקופתיים באמצעות הדואר האלקטרוני ותשלום מקוון מצד התושב. 
       
      מודול סטאטוס-נט - מודול המאפשר פתיחת פנייה לשירות הלקוחות הפרונטאלי או הטלפוני של הרשות בכל נושא, קבלת סטאטוס לגבי הטיפול בפנייה וצפייה בהיסטוריית פניות. המודול הינו היחיד מסוגו ומאפשר גישה בשתי תצורות – האחת ניהול הפניות במערכת ייעודית שפותחה לנושא כחלק ממערכת הניהול הכוללת של "העיר שלי". השנייה, ניהול הפניות במערכת ה – CRM / ERP של הרשות, וזאת באמצעות התממשקות בין מערכת הרשות למערכת "העיר שלי".
       
    • מודול הודעות לתושב - מאפשר משלוח הודעות לפי פילוח אוכלוסיה ולפי תחומי העניין הנבחרים על ידי התושב.
       
    • מודול חדשות ועדכונים - מאפשר להציג חדשות ועדכוני עירייה בצורה פשוטה ויעילה באמצעות טכנולוגיה RSS.
       
    • מודול נקודות עניין - הצגת נקודות עניין בעיר, לפי בחירת הרשות, על גבי מפה אינטראקטיבית. התושב יכול לסנן את נקודות העניין על גבי המפה לפי אזורים ותחומי עניין, ולקבל מידע נוסף ועדכני.
       
    • מודול חיוג ישיר ומשלוח דואר אקלטרוני לבעלי תפקידים - מאפשר יצירת קשר באופן מהיר ואינטואיטיבי עם אנשי הקשר שהרשות הגדירה, באמצעות הטלפון או משלוח אימייל.

    חווית משתמש – שירות לקוחות איכותי אונליין

     
    כשאנו מדברים על שירות לקוחות איכותי, אנו מתכוונים למענה מדויק בכל נקודות המגע עם התושב – בין אם מדובר במוקד פרונטאלי, מוקד טלפוני, אתר אינטרנט או אפליקציה. במערכת "העיר שלי" הושם דגש על חווית המשתמש, תוך יצירת ממשק פשוט וקל להבנה, שיאפשר לתושב גישה מהירה לשירותים השונים ויספק שירות לקוחות איכותי ומדויק.

     
    מבנה השכבות – שליטה מלאה בשירותים הדיגיטליים
     

    מבנה השכבות של מערכת "Magic City" מאפשר גמישות מקסימאלית בהגדרות יחד עם הפרדה מאובטחת בין שכבות המידע. ההפרדה בין השכבות מאפשרת לרשות שליטה מלאה על המערכת, וטיוב הנתונים המתקבלים כתוצאה משימוש מצד התושבים. 

    • שכבת תשתיות שירותי הדיגיטל - בשכבה זו ניתן לקבוע אילו שירותים יעמדו לרשות התושב, שמם של השירותים, מה יהיו הצבעים של ממשקי המשתמש ואילו אנימציות יופיעו באפליקציה הסלולרית.
       
    • שכבת המידע הכללי של העירייה - בשכבה זו יכול משתמש מטעם הרשות לערוך תכנים כלליים, אותם הוא מעוניין להציג לתושב באמצעות מערכת ניהול ייעודית.
       
    • שכבת השירותים למשתמשים לא רשומים - שכבת שירותים ומידע אשר לא מצריכה רישום משתמש, אך עדיין שומרת נתונים ייעודיים באופן אנונימי על התושבים שביצעו בה שימוש.
       
    • שכבת השירותים למשתמשים רשומים – שכבה המבטאת במלואה את חווית המשתמש בשירותי הדיגיטל של הרשות. פרטי המשתמש שנרשם הרשמה מלאה נשמרים בשכבה המאובטחת, ועוברים אימות מול בסיס הנתונים של הרשות באמצעות פרטים אישיים. בין השירותים הניתנים לתושב הרשום - רישום לפעילויות העירייה, ביצוע תשלומים, ביצוע פניות לשירות לקוחות ועוד.

    כמו כן, קבוצת מ.ג.ע.ר מעמידה לרשות הרשויות את פלטפורמת Magic City, פלטפורמת דיגיטל עירונית שיתופית המאפשרת לרשויות השונות לחלוק מידע אונליין.


     

    למידע נוסף על Magic City פנו אלינו באמצעות עמוד

    עבור לתוכן העמוד