איכות השירות

    איכות השירות

    נושא השירות נמצא במרכז העשייה של קבוצת מ.ג.ע.ר

    אנו מאמינים שלכל לקוח מגיע ליהנות משירות מעולה, שנותן מענה מדויק ומקיף לצרכיו תוך שמירה על ערכים של אמינות, שקיפות, יושרה ומקצועיות. במטרה להטמיע את ההתנהגות השירותית בקרב העובדים, מקפידות חברות הקבוצה השונות על קיום פעילויות מקצועיות להעלאת תודעת השירות, תוך גיבוי הנושא על ידי מערך נהלים מיוחד.



    אמנת השירות של קבוצת מ.ג.ע.ר


    מול עיניו של כל עובד עומדת אמנת השירות של קבוצת מ.ג.ע.ר במסגרתה מתחייבים מנהלי הקבוצה ועובדיה לכללים הבאים:

    1. לקצר את משך זמן מתן השירות.
    2. לפעול לשירות הלקוח על פי אמות מידע מקצועיות ברורות ומחייבות.
    3. להעניק שירותי גבייה ברמה מקצועית ובאיכות גבוהה.
    4. לייעל את תהליכי השירות באופן מתמיד תוך שילוב טכנולוגיות חדשות.
    5. להעניק לכל לקוח יחס אישי, אדיב והוגן.
    6. לקיים תנאי קבלת קהל נעימים במחלקות שירות הלקוחות.
    7. לספק לכל לקוח את מלוא המידע אודות השירות.
    8. להיות קשובים לכל לקוח ולפעול מתוך שיתוף פעולה, דאגה ואחריות.
    9. לפעול למען איכות שירותים גבוהה.
    10. לקבל את מלוא האחריות לקיום והגשמת אמנה זו.

    תקן ISO 9001


    קבוצת מ.ג.ע.ר הינה בעלת תו תקן ISO 9001 מהדורת 2008, כאשר הקריטריונים לקבלת התו מיושמים בכל אחד מסניפי החברה.

    הקבוצה עומדת במדדים הכוללים ניהול מערכת איכות מתועדת, זיהוי ליקויים ותיקונם וחתירה להשגת שיפור מתמיד באיכות ביצועי החברה, בתהליכי העבודה ובמנגנוני הבקרה.

    עבור לתוכן העמוד